» » Niğde’de Evde Bakım Hizmeti Verileri Açıklandı

Çalışmalar hakkında bilgi veren Aile ve Sosyal Politikalar Niğde İl Müdürü Koca, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü olarak yaşlılara, engellilere ve kadınlara hizmet verdiklerini söyledi.

586 AİLEYE YARDIM

Yıllık çalışmalar hakkında açıklama yapan Koca, şuıian kaydetti: "Okul öncesi çocuklarımıza aylık 365 TL, ilköğretim öğrencilerine 548 TL orta öğretim öğrencilerine 585 TL, yükseköğrenim öğrencilerine 658 TL ve yetişkinlere İse 292 TL aylık yardım yapmaktayız. 2014 yılının aralık ayı itibariyle sosyal ve ekonomk destek yapılan aile sayımız 586 ailedir. Bu 586 aileye aylık toplam 299 Un 284 TL yardım yapılmaktackr. Yaşlı ve engellilere yönelik hizmetlerimiz İse hükümetimizin son yrilara verilen destekle yaşliarımzıı ailelerine yük olmaktan kurtanfanştar.

2 BİN 959 KİŞİYE MAAŞ

Evde bakım hizmetlerinde 2 bin 959 kişiye maaş ödendiğini belirten Koca, "Evde bakım yapbğımız kişi sayımız Niğde genelinde aylık 2 bin 959 kişidir, tostlarımıza engellilerimize bakan kişilerimize aylık olarak ödenen miktar 2 milyon 278 bin 370 TL'dir. Yıllık olarak İse 27 milyon 940 bin 445 TL para evde bakım hizmeti İçin dağılmaktadır. Kişi başına ödenen evde bakım hizmeti 769 TL'dir."

About niğde

Niğde Haberlerini Facebook Sayfanızdan Takip Etmek İçin Bu Adrese Gelin www.facebook.com/nigdehaberleri
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply