» » Evlenmek Vaadiyle 15 Bin Tl'sini Kaptırdı

Niğde’de yalnız yaşayan kadınla evlenmek isteyen bir kişi kadının 15 Bin TL’sini alarak kayıplara karıştı.
Niğde’nin Bor ilçesinde yalnız yaşayan 49 yaşındaki Mariyete Koç, 10 gün önce hayatına giren S.A. (58) isimli şahsın nikah günü 15 bin TL’sini alarak dolandırıldığını iddia etti. Mariyete Koç, S.A.’nın 10 gün önce hayatına girdiğini konuşup anlaştıktan sonra nikah işlemlerine başladıklarını söyledi.
S.A.’nın borçlar ve düğün masraflarını ödemek için para istediğini, komşularından ve tanıdıklarından toplayarak adama verdikten sonra ortadan kaybolduğunu söyleyen Mağdur kadın Koç, olayı şöyle anlattı:
“Evlilik aklımın ucunda bile yoktu. Birden bu adam çıktı karısının öldüğünü söyledi ve benimle evlenmek istediğini söyledi. Biz hemen nikah işlemlerine başladık. Benden kredi çekebilmesi için kefil bulmamı söyledi ama ben durumu anlayamadım. Kredi çekemeyince bende komşulardan, tanıdıklardan toplayarak 15 Bin TL’yi verdim. 15 Bin TL ile kendi üzerinde bulunan borçlarını ve haczi kaldırdıktan sonra kredi çekip yeni ev ve eşyalar alıp beraber yaşayacağız dedi. Diğer yandan ben şu kişiyle evleneceğim deyip kömürcüyü, mobilyacıyı ve tekel bayici tanıdıklarımı dolandırmış. Parayı aldıktan sonra Ordu’ya gideceğini söyleyerek otobüse bindi gitti. Ben bir süre sonra aradım telefonu kapalıydı ondan sonra sesini hiç duymadım."
Koç, “Gururumla oynadı, namusumla oynadı, dışarı çıkamıyorum, komşularımın yüzüne bakamıyorum. Erkek gibi kadındım ama şimdi benim başımı önüme eğdirdi. Herkes kocam zannetti çünkü 10 gündür aynı evde kalıyoruz. Bunlar çete, benim gibi Ordu’da ve Düzce’de kadınları kandırdığını öğrendim. Bununla ilgili Savcılığa suç duyurusunda bulundum. Bir an önce bu adamın bulunmasını cezasının verilmesini istiyorum” diye konuştu.

About niğde

Niğde Haberlerini Facebook Sayfanızdan Takip Etmek İçin Bu Adrese Gelin www.facebook.com/nigdehaberleri
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply