» » Sakatlar Derneğinden Örnek Davranış

türkiye Sakatlar Derneği Niğde Şubesi, örnek bir davranışa imza attı.Çeşitli kurumlardan gelen yardımlarla ayakta duran Sakatlar Derneği Niğde şubesi Gazi ilkokulunda tepit ettikleri ihtiyaç sahibi öğrencilere okul çantası ve kıyafet yardımı yaptılar.Gazi ilkokulunda dağıtım töreninde konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, “Az veren candan verir, çok veren maldan verir Atasözünü hatırlatarak bu davranışın başka kurumlara örnek olmasını istedi.Müdür Yaşar konuşmasında, “Türkiye Sakatlar Derneği Niğde şubesi bize müracaat ettiler. Dediler ki Gazi ilkokulunda az da olsa bir yardım dağıtacağız bizde uygun gördük. Okul müdürümüzün ihtiyaç sahibi öğrencileri tespit ederek bir destek vermek istediler. Az veren candan verir, çok veren maldan verirmiş, Sakatlar derneğimiz b tür bir yardım yaptı, diğer kurumlara ve iş adamlarımıza örnek olsun istiyorum. Yardım alacak bir kurum yardım veriyor bu nedenle onları kutluyorum. Belki sembolik bir yardım ama diğer kurumlara örnek olur ve İhtiyaç sahibi insanlarımızı bir nebze de olsun sevindirir” dedi.Sakatlar Derneği Başkanı Songül Çalışkan ise, şimdiye kadar hep dernek olarak yardım aldıklarını vurgulayarak bu yardımın ilk olmadığını köy okullarında bulunan ihtiyaç sahibi öğrencilere de bu tür yardım ve destekte bulunduklarını söyledi.Başkan Songül Çalışkan konuşmasının devamında, “B tür yardımları köy okullarımıza da yapıyorduk. Şimdiye kadar hep bizler yardım aldık. Belki çarşıda sokakta görüyorsunuz engelliler için yardım toplanıyor dergi satıyorlar biz onları kabul etmiyoruz. Engelli istemez, engelli dilenmez. Yardım gönüllülük işi, gönülden geliyorsa yardım bir yerlere ulaşır, biz bunu göstermek istedik. Bir üyemiz var Gazi kendisi b arkadaşımızın tespitiyle öğrenciler tespit edildi, bazı yerlerden tedarik ettiğimiz çantalar ve kıyafetleri öğrencilerimize hediye ettik” diye konuştu.Çalışkan, “Bir şeyi vurgulamak istiyorum, Yardım alan derneğiz fakat yardım götürebiliyoruz. Diğer merdiven altı derneklere itibar gösterilmemesini istiyoruz. Biz sizleri derneğimize davet ediyoruz. Gelin derneğimizi görün, yaptığımız faaliyetleri orada görün inanın bakış açısı değişecektir. Hediyelerinizi güle güle kullanın” şeklinde konuştu

About niğde

Niğde Haberlerini Facebook Sayfanızdan Takip Etmek İçin Bu Adrese Gelin www.facebook.com/nigdehaberleri
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply