» » Trafikçilere Radar Eğitimi

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü tarafından Müdürlük personeli ile jandarma trafik ekiplerine “Radar Cihazı Kullanıcı Eğitimi” semineri düzenlendi. 

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü tarafından Müdürlük personeli ile jandarma trafik ekiplerine “Radar Cihazı Kullanıcı Eğitimi” semineri düzenlendi. 10 Kasım Pazartesi günü İl Emniyet Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda başlayan ve 5 gün devam eden seminer yarın son bulacak.

 Niğde İl Emniyet Müdürlüğü tarafında, trafiği denetlemek ve düzenlemekle görevli eğitimli personel ihtiyacını karşılamak, trafik kuruluşlarının denetim hizmetlerini daha verimli ve etkili bir şekilde yerine getirebilmelerini sağlamak amacıyla müdürlük personeli ile jandarma trafik ekiplerine radar semineri veriliyor.

 Trafik denetim hizmetlerinde kullanılan araç ve cihazların kullanımıyla ilgili personelin bilgi ve becerilerini artırmak amacıyla 2014 yılı Eğitim Planı çerçevesinde Trafik Eğitim ve Araştırma Dairesi Başkanlığı ile Niğde İl Emniyet Müdürlüğü tarafından 5 gün devam eden Radar Cihazı Kullanıcı Eğitimi yarın sona erecek.

 Niğde İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Şube Müdürlüğü’nde görevli deneyimli eğitimcilerin katılımı ile gerçekleştirilen eğitimde, jandarma ve trafik polisi toplam 19 personel eğitim alıyor.

About niğde

Niğde Haberlerini Facebook Sayfanızdan Takip Etmek İçin Bu Adrese Gelin www.facebook.com/nigdehaberleri
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply